zondag 18 maart 2012

Paasmandjes

Hier zijn ze dan, de dingetjes uit Hobby Handig.

Ik heb het haakpatroon een beetje aangepast, want ik vond ze nogal groot en lomp. Ze hebben ook maar 1 oortje.

Ze moeten gesteven worden om hun vorm een beetje te behouden. Ze worden er ook mooier van. Dit moet gebeuren met Multi Coat, maar ik heb het gedaan met Steffy van Plaid. Ik had dit busje al jaren staan en nog nooit iets mee gedaan. Eigenlijk zijn ze mooier dan met Multi Coat, je ziet namelijk niet dat er een laagje opligt.

Ik stopte er wat papiersnippers in. Nu lijken het echte paasmandjes. Ze passen perfect bij mijn gehaakte eitjes. Misschien maak ik nog wat kleine paaseitjes van zelfdrogende klei om erin te leggen...

 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk zijn je mandjes.
    Echte lente paas kleuren.
    Je boekjes van hier onder zijn prachtig.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jeanine!
    Wat een lieve mandjes! Zitten er ook eitjes in?
    Fijn weekend!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine