vrijdag 8 februari 2013

Weer hele mooie kaarten en kringloopgeluk

Er zijn weer hele mooie kaarten toegekomen. Twee dames gingen weer in op mijn ruilactie. 

Hier kunnen jullie zien welke kaarten ik al allemaal heb. Ik ben vooral op zoek naar kaarten met een speciale techniek of een eigen stijl... 

Wie kaarten maakt en er graag een of meerdere wil ruilen voor iets dat ik maak, stuur mij zeker een mailtje. Ik kijk uit naar jullie reacties en vele... kaarten... 



Dit pakje kwam van mijn volgertje Saskia van het blog La FeMe en Spruiten















Ik kreeg van haar vijf mooie kaarten. Allemaal in een andere techniek. Een fotokaart, een prikkaart, een draaikaart, een stoffenkaart en een 3D kaart. 

















Ik vind ze allemaal even mooi. Nogmaals bedankt Saskia. Ik ben er zeer blij mee. Een walrusje zwemt momenteel jouw kant op. Veel plezier ermee!


En ik kreeg een mailtje van Rita. Deze lieve dame heeft zelf geen blog. Ze haakt heel veel en geeft alles weg aan goede doelen. Voor kerst maakt ze elk jaar kaarten voor haar familie en vrienden. Ze had er nog een paar over en wilde mij die graag toesturen.











Ze schreef mij "het zijn geen grote kunstwerken, maar met liefde gemaakt" Die ene zin, dat zegt zoveel... En al wat ik toen stilletjes dacht, dat vond ik echt terug in die kaarten... Zeg nu zelf: die kerstman is prachtig!!! Zo mooi gehaakt.. Als daar geen stuk liefde inzit, dan maak je zo geen kaarten waar zoveel werk en geduld aan te pas komt. Deze kerstman is zeker een favoriet in mijn verzameling. 


Maar de andere twee kaarten ben ik natuurlijk ook heel blij mee. Bedankt Rita! Ik stuur je een zelfgemaakt boekje van handgeschept papier.


Gisteren had ik weer kringloopgeluk. Deze keer weer bij het speelgoed. Een doosje met wat pareltjes. Komt altijd wel van pas voor tashangers.
En dan deze zak met foamblokken.  Wat een verscheidenheid aan vormen en stucturen... Dat zal nog goed van pas komen om mee te stempelen. Voor achtergrondjes, stijfselpapier enz... 




Voor iedereen een prettig (carnaval) weekend!

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je weer ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel moois heb je weer gekregen!
    En ook een paar leuke dingen die je op de kop getikt hebt in de kringloopwinkel.
    Daar zal je vast weer mooie dingen mee kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je geruild!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, om iets te ontdekken bij de kringloopwinkel. Knap dat je in iets dat is 'afgedankt' weer iets bruikbaars kan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh.. bofkont
    dat foam wil ik ook zo graag :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je ruil actie zo'n succes is. En die zak met foam, super vondst!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je weer gekregen! Ik heb even jouw collectie bekeken. Wat heb je al veel bijzondere handgemaakte kaarten.
    Je kringloopvondsten zijn ook super. Vooral die foamblokjes. Daar heb je vast veel plezier van.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaarten heb je gekregen! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en lieve kaarten heb je gekregen! En de aankoop bij de kringloop , daar ben ik echt een beetje jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben ik blij met het walrusje. Fantastisch. Zondag plaats ik een blogje want ik wil hem/ haar graag aan iedereen laten zien.
    Dank je dank je, ik ben er zooo blij mee!

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die met de kerstman is inderdaad geweldig!! En wat leuk die foamblokken! toch weer eens naar de kringloper ;) Fijne zondag! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine