maandag 16 december 2013

Gehaakte Kerstvingerpopjes deel 4

Hier alweer nummer vier in de rij. En volgens mij de leukste van de bende.














Hij ziet er zo schattig uit! Was ook leuk om hem te maken. Het patroontje van het rendier vinden jullie hier.
Die hele kleine oortjes en gewei, sommige mensen krijgen het daar van op de heupen... Maar dat is iets wat ik graag doe...  
Maar een patroontje uitvinden, dat is net iets te veel van het goede. Daar heb ik echt geen geduld voor. Dus Inge heeeeel wel bedankt om deze patroontjes met ons te delen.
Het laatste popje is zonet verschenen. Deze namiddag ga ik het vlug maken zodat mijn clubje voltallig is.

Doen jullie mee met mijn winterse give-away?

13 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en zo schattig geworden!
    Nog een fijne week, lieve kerstgroetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enorm wat een leukerds ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super! ik zet je linkje even bij op mijn pagina! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan Jeanine. voor mij zijn ze iets te klein om te maken. Veel plezier ermee als je de kindjes hiermee kan vermaken. Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super ze zijn weer leuk geworden...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze superleuk he!!!

    Hier de 5e nu ook af en morgen staat ie op mijn blogje :)

    Jammer dat het voorbij is!!

    Jou poppetjes zien er ook superschattig uit!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk viertal!!! ik kom er maar niet toe..
    hahaah wilde beginnen maar opeens werd het vingerpopje opeens een grotere maria.. en nu ben ik jozef aan het haken...
    ach ja.. de patroontjes blijven staan.. dus wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :-) je hebt nu toch al je twee handen vol? Ze zijn allemaal even prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine