donderdag 10 juli 2014

100 Baby Knuffeldekentjes

Eind februari werd dit facebookgroepje opgericht. En deze week mogen we ons 100 ste dekentje aan een kersverse mama bezorgen. 

Zelf maakte ik er al vier. De eerste twee liet ik hier al zien. En dit zijn de andere. 






















De vierkantjes aan elkaar zetten doet Ellen, de beheerder van het groepje. Ik ben de oplapper van het groepje. Alle losse granny's die we binnenkrijgen komen bij mij terecht. Soms is dat een toertje bijhaken omdat de lapjes te klein zijn. Soms is dat een paar granny's bijhaken om een volledig dekentje te kunnen samenstellen. 

Dit zijn allemaal dekentjes waar ik aan meewerkte en hier nog niet liet zien.












Elk dekentje wordt vergezeld van een Pluisje. Maar deze laat ik zien in een volgend berichtje.

13 opmerkingen:

  1. goede morgen !!
    dat zijn hele mooie dekentjes geworden ...
    en ik weet zeker dat er nog heel veel mooie dekentjes volgen...
    ik ben benieuwd na de pluisjes ...
    een fijn wwekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Jeanine,

    Wat is dit voor een mooi project? De dekentjes zien er prachtig uit, lekker warm voor die kleine wezentjes die eronder of erin mogen liggen.

    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een ontzettend leuk initiatief van jullie samen ...
    Wat je zelf maakt met liefde en passie is nog zo mooi ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi projectje van jullie zeg.
    Daar is een hoop werk in gaan zitten voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Jeanine, wat geweldig! Zo veel al gehaakt voor anderen door jullie groep, jullie verdienen echt een dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan Jeanine! Ze zijn zeer mooi geworden!!!! Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Jeanine you have put in a lot of work. they are beautiful and I'm sure much appreciated.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, er zit heel veel werk in, maar eigenlijk Jeanine doen we et zeer goed met de groep!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Een dikke pluim,voor alle haaksters.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi project! Jullie hebben al heel wat gehaakt, top zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk initiatief! En nu al 100, chique hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine