dinsdag 10 april 2018

Haasjes voor "vzw Glek"

Ik haakte verschillende haasjes. Ze waren allemaal voor Pasen af. Maar ik wil ze jullie nu toch nog laten zien. 

Deze vond ikzelf de mooiste. Haas Hannes, was een cal op een Duitse FB groep



Paas cal Haasje is een patroon van Daniëlle Eveleens. Het gratis patroon kan je hier vinden.



Deze haas is ook van een Duitstalige FB groep.




Verder haakte ik nog deze 2 leuke haasjes























En dan nog een paar angsthaasjes uit het boekje van Dendennis. 






Alle haasjes werden voor Pasen afgegeven aan "vzw Glek" 
Met o.a. de verkoop van knuffels op hun site en op beurzen, organiseren ze uitstappen voor kinderen/jongeren die geplaatst zijn vanwege problematische thuissituaties.Als ik even wat vrije tijd heb, dan haak ik met veel plezier voor deze organisatie die ik een warm hart toedraag.




3 opmerkingen:

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine