zaterdag 2 maart 2019

Winterse tentoonstelling

Vorig weekend stond "vzw GLEK" -het goede doel waar ik voor haak- met een standje op de Winterse tentoonstelling in Ettelgem. 



Al het opgehaalde geld gaat integraal naar de vzw. Hoe meer geld er wordt opgehaald door de verkoop van de diertjes, acties door de vrijwilligers of giften, hoe meer zij kunnen realiseren. 

Voor wie "vzw Glek" niet kent: ze organiseren activiteiten voor kinderen die geplaatst werden door een verontrustende thuissituatie. Door "vzw Glek" kunnen er vele kinderen eens een zorgeloze dag beleven. Dit in de cinema, een pretpark, een tropisch zwembad...  hier lees je er meer over. Je kan op hun website de mooie diertjes die met veel liefde gehaakt zijn ook kopen. 

Ik haakte na nieuwjaar al heel wat diertjes voor hen. 



Dit zijn mijn favoriete diertjes. Moest ik de tijd hebben, dan zou ik er elke dag zo eentje maken. Het zijn Angsthaasjes van Dendennis.



Ook rammelaartjes met kleine of grotere bijtringen. 












En een paar boekenleggers.



Ik kocht op de tentoonstelling ook weer een mooie kaart voor in mijn verzameling.
De dame vertelde mij dat ze na het maken van de ondergrond alles met een fijn penseeltje heeft geschilderd met de vrije hand. Heel mooi en heel fijn vind ik deze kaart!



2 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes heb je gemaakt. Boekenleggers zijn ook altijd handig en dit zijn hele leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al heel wat gemaakt! En nog veel meer ideeen zie ik al.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine