maandag 15 april 2013

Flower Power bij Valerie

Haken jullie mee aan de Flower Power?



Dit wordt georganiseerd door Valerie. Het gaat over 10 bloemen die we haken gedurende 3 weken om er dan een slinger van te maken. 



Ik weet nog niet of ik een slinger ga maken, maar bloemen kan je voor alles gebruiken. En het is leuk om dit in groep te doen. 

Vandaag kunnen we ons eerste linkje plaatsen met de bloemen die we deze week maakten. Een eenvoudige bloem, een Gerbera en een Margriet.

De vierde bloem is een helleborus. Deze ga ik deze avond nog haken. Ik zal dus weer niet vroeg in mijn bedje liggen.

15 opmerkingen:

  1. De gehaakte bloemen van de Crochet Flower
    zijn allemaal zo gezellig mooi!
    Ik vind het fijn dat je mee haakt.
    Ik wens je nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn al leuke bloemen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt heel erg leuk!
    Ik weet niet of ik het zou kunnen...

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk! Ze zijn helemaal niet moeilijk...

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  4. Ja ik doe ook mee, maar haak ze allemaal in dezelfde kleur. Ik heb ze nog niet allemaal klaar.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben net anders om. Ik wil allemaal verschillende kleurtjes. Dat is net het leuke, dat we zelf mogen kiezen...

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  5. Mooi! En prachtige kleuren heb je gebruikt. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Gehaakte bloemen zijn zo mooi.
    Ik ga eens even kijken naar de Helleborus...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk en leuk! Bedankt voor de link, ik ga zeker ook mee doen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, maar ik beperk me tot kijken en genieten van al de bloemen die voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo leuk en wat veel verschillende komen er voorbij, heerlijk al dei andere smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw gehaakte bloemetjes zijn echt prachtig, Jeanine!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie bloemen heb je gehaakt. Ik zie ze op verschillende blogjes met verschillende kleuren. Gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee
    En zoals je zegt, bloemen kan je overal voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig deze bindingen. Mooie kerst cadeautjes!
    En een leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine