maandag 30 september 2013

Chrochet Sweet Candy deel 1

Er valt weer iets leuks te beleven in blogland. Bij Atelier Valerie kan je meedoen aan een Chrochet Sweet Candy. 




Gedurende vier weken kunnen we gezamenlijk acht snoepjes haken. Iedere dinsdag en vrijdag komt er een nieuw patroontje. Elke week kan er op Valerie haar blog een linkje geplaatst worden. 

Snoepje één: strawberry candy.
















Snoepje twee: lollypop candy.

Ik heb geen glazen snoeppot. Ik ben zo geen snoeper, wel een chocoladeliefhebber. Maar daar hoef je geen pot voor natuurlijk... Die eet ik altijd helemaal op...

Dus heb ik mijn snoepjes in een windlicht gedaan. En ik vind dit best mooi. Ze staan hier te pronken naast de schotel petit fourtjes... 


Voor mij hoeft dit na vier weken niet te stoppen. Het zijn mooie snoepjes en ze zijn in een wip gemaakt. Ik denk dat ik er nu al verslaafd aan ben, want ik kijk al uit naar morgen. Dan komt nummer drie eraan. 

11 opmerkingen:

  1. de jouwe zien er ook smakelijk uit!! ook ik ben benieuwd naar het snoepje van morgen!
    ik maak ze nu al in 2 verschillende kleur uitvoeringen.. 8 is zoo weinig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er ook meer maken. Ik wacht eerst de kleuren van de andere af. Achteraf maak ik er dan bij zodat ik lekker veel kleurtjes heb...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk ook al uit naar morgen. Juist, jij hebt al die petit fourkes ook nog.
    Voor mij hoeven de snoepjes ook niet te stoppen na 8 stuks, maar ja, Valerie moet ze ook kunnen bedenken.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om ze bij iedereen terug te zien. De jouwe zijn ook erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook al zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het fijn dat je mee haakt
    en je snoepjes zien er heerlijk uit!
    Zo dadelijk een nieuw snoepje.
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi!
    Als je ze inderdaad in veel kleurtjes maakt, dan krijg je een hele hoop fleurig, smakelijke snoepjes.
    Geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine