zondag 1 september 2013

Veel nieuwe kaarten

Deze week heb ik weer twee mooi gevulde enveloppen ontvangen. 

Deze kwam van Mieke.










Vier mooie gequilte kaarten kreeg ik van haar. En dat was nog niet alles...






 Ik kreeg ook nog een kaart met een lieve groet en vol van de glitterhartjes.



En dit leuke gestikte boekje.










Een haakboekje en haar visitekaartje.














Ik werd dus zeeeer verwend... Mieke wil graag in ruil een gehaakt popje dat een beetje op haar lijkt. Dat komt dus dik in orde. 

De tweede envelop kwam van Joke. Zij maakt vanalles, maar heeft geen blog denk ik. Via haar dochter die blogt kwam ze te weten dat ik zelfgemaakte kaarten verzamel, en wou mij er graag eentje sturen. Lief hé! 













Joke maakt momenteel armbandjes met knopen. Ik stuur haar dan ook met plezier een pakketje knopen terug. 



En ook in de envelop van Joke zaten nog meer mooie spulletjes. 
Een lief briefje. Een pakje mooie papiertjes en wat spulletjes om zelf een kaart te maken. 



Bedankt Mieke en Joke. Jullie pakje komt er deze week aan.

En vorige zondag brachten we een bezoekje aan een hobbymarktje "De beParkte Oplage".




Daar kocht ik mij deze drie mooie kaarten.


Mijn verzameling is dus weer wat aangegroeid. 

En ik kocht mij ook nog een mooie halsketting op dat marktje. Maar ze was een beetje te kort. De dame gaat ze voor mij wat aanpassen. Ik mag ze op 22 september gaan ophalen in Brugge. Dan staat de dame met een kraam op de Zandfeesten.

En morgen vertrekken mijn twee logees. We hebben een fijne tijd achter de rug. Maar aan alles komt een einde... 

Dus vanaf dinsdag haal ik blogjes lezen in... En begin ik ook echt weer zelf dingetjes te maken... Ik heb het wel gemist... Tot blogs allemaal!!!

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie kaarten heb je gekregen! Je verzameling is zo weer aardig uitgebreid.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinsten.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier Dian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je verzameling, is vast al een hele hoop moois! Oh de Beparkte Oplage, vorig jaar ben ik daar ook geweest, leuk hé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig toch, zo'n leuke post! Dat wordt al een prachtige verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel moois in de brievenbus!
    Elke keer spannend om de bus open te maken.
    De kaarten die je gekregen hebt zijn echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij bent lekker verwend met de post!! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine