woensdag 9 oktober 2013

Afgewerkte haaksels

Eindelijk heb ik eens een heleboel haakwerkjes afgewerkt die hier lagen te wachten. Al de figuurtjes komen uit dit herftboekje.

Deze trolletjes zijn wel hele leuke. Ik heb ze al op vele blogs zien voorbijkomen. Ben blij dat de mijne nu ook af zijn. 





Maar dat is nog niet alles. Ook de uiltjes en de vogeltjes zijn mooi. Ik heb er tashangers van gemaakt.

















































En dan nog de paddenstoeltjes en het eikeltje. Deze zijn wat kleiner, en daar maakte ik sleutelhangers van.












En er liggen er nog een paar mooie te wachten op naald en draad... 

22 opmerkingen:

  1. prachtig alles!! wat haak je mooi vast...wat een genot om naar te kijken

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, wat ben jij productief geweest! Super leuke tashangers heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh jee zeg wat mooi, ik vind die trolletjes zooooooo leuk !!!!!
    Ik denk dat ik je maar weer wat kaarten ga sturen hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan! De trolletjes en de vogels zijn mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg je sleutelhangers enzo. Je trolletjes vind ik zo leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dat een leuke herfstprojecten.
    Erg mooi
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zijn je sleutelhangers een wat een leuk boekje zeg!!!
    Had ik nog niet gespot bedankt voor de tip.
    Ik wil best een paar kaarten voor je maken hoor echt geen probleem enig idee welke je wil?
    Fijne week nog verder.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk verzet zeg, prachtig gemaakt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heb je veel afgemaakt en zo leuk ook allemaal.
    Goed idee om er sleutelhangers van te maken.
    Ik heb ook nog twee onafgemaakte trollen liggen.
    Moet ik toch eens een keer afronden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees vandaag overal dat er onafgemaakte ami's worden afgemaakt !
    Zou het aan 't weer liggen ??
    Die trolletjes zijn super geworden, als sleutelhanger vind ik ze nóg leuker.
    Maar de uiltjes en de andere zijn ook hartstikke leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een creatieve werkstukjes die allemaal zo prachtig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie dingetjes gemaakt. Op de een of andere manier kan ik dat nooit verzinnen, dus bedankt voor de ideetjes. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke sleutelhangers heb je gemaakt! Zo fijn werk.

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit moet een goed gevoel geven , zoveel afgewerkte dingen!
    De trollen zijn superlief en alles is tot in de puntjes verzorgd.
    Ik doe het je niet na:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie ze voor het eerst, hihihi wat een grappige trollen. En zo te zien ben je voor de rest ook flink aan het werk geweest ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine