donderdag 3 november 2016

Bloemstuk met hortensia's

Vorige week was er alweer bloemschikles. Wat vliegen de weken vlug voorbij... 



We maakten een bloemstuk met hortensia's uit de tuin. 

Vooraan moesten we een rij bladeren steken. We moesten heel veel stevige bladeren meebrengen. Het enige bruikbare dat ik in mijn tuin vond waren klimopbladeren. 

Mijn maatje had haar laurierboom gesnoeid, en alles meegebracht. Ik mocht van haar bladeren gebruiken. Dat was natuurlijk veel mooier dan de klimopbladeren. 




Ze heel dicht tegen elkaar steken in het oase schuim was een hele opgave. Maar het resultaat is ZO mooi!!!

Er zit ook nog wat Sedum tussen de bloemen. De rozen maken het af. 











Het bloemstuk staat hier nu al een week in huis, en het ziet er nog altijd even fris uit. Volgens mij gaat het mooi indrogen en nog een hele tijd kunnen blijven staan. 

Bedankt Ilse voor de laurierbladeren. Ik ben er heel blij mee. Echt heel mooi zijn ze om mee te werken. En volgende keer is het weer mijn beurt om mee te delen als jullie iets niet hebben. 



4 opmerkingen:

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine