dinsdag 23 juli 2013

Tashangertjes afgewerkt

Ik heb weer wat sleutel- en tashangertjes afgewerkt. De patroontjes komen uit dit mooie boekje.

Deze minidonuts komen uit het deeltje: Zoet & zonder calorieën.

























Het cactusje komt uit het deeltje geluksbrengers.





















En de twee laatste komen uit het deeltje feeststemming.
Persoonlijk vind ik deze smiley de minst mooie, maar smaken verschillen, en misschien kan ik er toch nog eens iemand plezier mee doen.















Dit kleine snoepje vind ik heel leuk. 
Ik maakte van beide een ander soort sleutelhanger.










Momenteel vind ik het echt te warm om veel te doen. Zelfs om papier te scheppen heb ik geen zin. Daarom maak ik tussendoor alles eens af wat hier nog te wachten ligt. 

Geniet allemaal maar van het mooie weer!!! 
Groetjes en tot later. 
Jeanine

14 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige tashangers allemaal!
    Ik ben juist aan een zwarte sjaal begonnen, maar of die nu zo gaat opschieten... :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé dat boekje heb ik ook! Ik heb hem in het Duits.
    Leuke dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die leuk geworden, net genoeg om even tussendoor te haken ;-) voor het echt te warm wordt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat snoepje echt om op te eten. je bent nog ijverig met dit warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tashangers gemaakt, het snoepje vind ik zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt super!!!!!
    Ik ben helemaal weg van je donuts super!!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tassenhangers heb je gemaakt. Ik vind de cactusversie heel origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een productie, ondanks de hitte! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tashangertjes van jou zijn altijd supertof! En nu het draakje? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Jeanine, leuke tashangers! Jij bent altijd goed bezig in alle temperaturen :)Groetjes. Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tashangers zijn erg mooi geworden.
    De donutjes zien er echt uit om in te bijten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine