dinsdag 26 november 2013

Al mijn winterknuffels vertrekken naar Poekie

Ik heb het er al een poosje over. Maar nu is het zover. Mijn winterknuffels vertrekken naar Poekie. 
Grote knuffels, kleine knuffels en sleutelhangers. Van alles wat. Samen zijn het er 60. Ik ben er begin september aan begonnen, maar nu stop ik toch eventjes. Weer eens wat voor mezelf maken. 


Jullie hebben ze allemaal de revue zien passeren. 
De teckels, de rupsen, de vele sneeuwmannen en de cupcakesleutelhangers. Enkel nog een paar leuke winterknuffels hebben jullie tegoed. 



Dit was een gratis patroon van Tessa van Riet-Ernst. Ik deed de Kerstmussen nog een extra warm sjaaltje om en maakte er sleutelhangers van.














De Kersmuis komt van een Facebookgroepje. Daar werd een groepswerkje verrassingshaken georganiseerd, en deze leuke muis was het resultaat. De eland komt hier vandaan. 


De leuke bollige pinguïn komt van hier. Ik zag een ander patroon met een hoedje en gaf de mijne ook een hoedje. En het past hem perfect. De iglo komt uit dit haakboekje. 

Er zitten nog wat diertjes tussen die ik vroeger dit jaar al maakte ook. Maar alles samen zijn het er dus 60. Dat is een hele zak vol. Ben blij dat ik weer vele kinderhartjes een beetje gelukkig kan maken en troost kan brengen. Ze zijn allemaal met liefde gemaakt!

14 opmerkingen:

  1. Dat zijn heel veel knuffels voor een goed doel. Top van je! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop moois!!!
    En lief dat je het allemaal aan Poekie schenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie zak vol voor Poekie! Ze zullen het fantastisch vinden. Je hebt erg goed je best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, ik zie de glans al in hun ogen bij krijgen van één van je knuffeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een lieverd. Er zullen straks heel veel blije kinderen zijn met al die mooie gehaakte knuffels.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat een enorme zak, super! Wat zullen ze er in het ziekenhuis blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pff zeg, wat veel. Ik doe het je niet na. Na een paar ben ik het wel zat. Ze zullen heel blij met je zijn. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEWELDIG !!!!! dat zijn er heel veel ...ik vindt dat heel knap van je Jeanine .
    ik weet zeker dat de kinderen daar heel blij mee zijn.
    ik wil je nog een ding zeggen : wie goed doet goed ontmoet .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww die gaan warm onthaald worden! Heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een werk en wat een schattige knuffeltjes zitten erbij echt heel leuk, die kinderen springen een gat in de lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw ... wat een schattige, lieve, hartverwarmende knuffeltjes!
    je hebt een hart van goud!!

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat veel ! En wat ontzettend leuk. Super voor het goede doel, goed bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie blog ik hebt u gevonden via andere haakster..ik zal meer bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine