dinsdag 4 februari 2014

Kleine geschenkjes

Laatst gaf ik het speldenkussentje uit dit berichtje weg. 

Ik nam het mee naar ons handwerkclubje en vroeg wie het wilde. Natuurlijk waren er meerdere kandidaten. Dat had ik ook verwacht. Daarom heb ik met veel plezier voor iedereen er eentje gemaakt. We zijn daar met elf. Dus dat valt best mee.












Ik heb ze nu en dan tussendoor gemaakt. En maandag deelde ik de laatste uit. 



Wedden dat er dames bij zijn die het zelfs niet zullen gebruiken en het gewoon wilden om het te bewaren omdat ze het mooi vinden... Wie heeft niet zulke hebbedingetjes liggen? Wij allemaal toch...

Ik maakte er vroeger al eens een paar. Hier kunnen jullie ze bekijken. Er staat daar ook een linkje naar het patroon. 

En Ellen uit ons handwerkclubje, kreeg in januari een dochtertje. Ik maakte voor haar een mooi klein boekje uit handgeschepte A5 velletjes. 



Ik stopte het bij haar kraamcadeautje. Ze kan het gebruiken als dagboekje ofzo, om dingetjes over het kleine meisje in te noteren. Want klein was ze zeker. Ze kwam 2 weken te vroeg. Maar ondertussen heeft ze haar achterstand goed ingehaald. Ze krijgt al mooie bolle wangetjes. Het is fijn om na een lange tijd weer zo een klein mensje van dichtbij te zien evolueren... 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en gezellige speldenkussentjes,
    kan me best voorstellen dat de dames er blij mee waren!
    Nog een fijne en creatieve dag,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super lief van je om voor ieder van het clubje zo'n mooi speldenkussentje te maken!
    Het boekje is bijzonder mooi, dat krijgt vast een goede bestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes geef jij weg! Erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je die voor ieder een hebt gemaakt. Ik snap wel dat ze daar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, zo'n speldenkussentje.
    Het boekje ziet er zo lief uit! Mooi, zo'n met zorg gemaakt cadeautje.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the little book for the baby. It will make a nice keepsake.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeanine..wat heb je weer leuke dingentjes gemaakt .die spelden kussentjes
    leuk en dat babyboekje dat is een mooi kraam kadootje ..je hebt weer heel wat mensen blij gemaakt ....
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve kleine cadeautjes zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke speldenkussentjes heb je gemaakt! En het boekje vind ik zo mooi met dat leuke zonnetje!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jeanine,

    ja, we zijn allemaal enorm blij met de speldenkussentjes!!
    Leuk om te lezen dat ons dochtertje hier wordt vermeld.
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine