maandag 21 mei 2018

Zomers tafereeltje

Deze maand maakten we in ons hobbyclubje een zomers tafereeltje.




Dit op een grote kaasdoos van maar liefst 35 cm.

Het was lang geleden dat ik nog iets maakte met de servetten techniek. Maar het blijft nog altijd leuk om te doen.

De buitenrand hebben we afgewerkt met een mooi breed lint.

Het lint was breder dan de zijkant van de doos. Ik heb het langs beide kanten vastgelijmd en in het midden wat verfrommeld. 



Ik heb nog een paar werkjes van de hobbyclub liggen die ik hier nog niet toonde. Ik heb er zelfs die nog niet volledig zijn afgewerkt. Ik ga er de komende tijd eens werk van maken om alles af te werken en foto's van te nemen. Ze zullen hier dan wel voorbij komen. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden je kaasdoos. Het tafereeltje is ook zo lekker landelijk, ik houd aar wel van en dan past z'n rood geblokt randje prima bij.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine