donderdag 20 juni 2013

Mijn swap pakje is toegekomen

In mijn vorig berichtje konden jullie al zien wat mijn bijdrage was aan de "Paper Crafty Happy Swap" bij Studio Zakka. Maandag is ook mijn envelop toegekomen met twee mooie papierpakketjes erin. 



Het eerste pakketje kwam van Kimberly. 



Daar zaten een heleboel mooie papiertjes in. Zowel dun als dik papier. Effen en mooie motiefjes. Ook een paar leuke stikkertjes en kleine beertjes om ergens op te kleven. Het hele pakketje is helemaal mijn smaak. Net of het speciaal voor mij was samengesteld. 

Kimberly heeft zelf geen blog, maar ze werd wel volger bij mij. Misschien maakt zij ooit wel een blog? Dat zou leuk zijn, dan kan ik ook zien wat zij allemaal maakt... 
En nu blijkt dat Kimberly ook in België woont en helemaal niet zo ver hier vandaan. Ik woon op 20 minuten rijden van Gent. En zij woont daar ergens halfweg. Het is altijd leuk te weten dat er ook in België veel mensen knutselen als hobby. En dan nog zo dicht bij. Echt een aangenaam toeval.

Het tweede pakketje kwam van Elise. 



Zij heeft wel een blog: http://gewoon--elise.blogspot.be/
Elise woont momenteel in Covington, Washington, maar verhuisd binnen een paar dagen terug naar Nederland. Zij moet dus nog wachten tot ze terug thuiskomt om haar pakje te kunnen openen. Hier verteld ze waarom zij zes pakjes klaarmaakte ipv twee.

Ik kreeg van Elise ook een mooi pakketje. Labeltjes, mooie memory kaartjes en twee rolletjes whasi tape. Dat kleine rolletje is zo leuk. Deze heb ik hier nog nergens gezien. Echt zo een dingetje die je niet wil gebruiken, maar lekker bijhouden om af en toe eens naar te kijken. 

De twee ontvangers van mijn pakketjes waren heel tevreden. En ook ik ben heel blij met alles wat ik gekregen heb. Dit was dus een heel geslaagde swap. 

Bedankt Studio Zakka voor het organiseren van deze swap. En hopelijk vond je het kleine geschenkje leuk die ik voor jou mee stuurde met mijn pakje? Dit was als bedankje voor al de moeite.

En met dit mooie weer ben ik weer begonnen met papier scheppen. Foto's en verslagje volgen nog...

9 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zulke leuke pakketjes hebt ontvangen, veel plezier ermee. En nog bedankt voor je mooie papier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo'n pakjes te ontvangen, maat je dag zonnig, ondanks de regen die er nu is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook ik kreeg post! Wát een mooi papier, Jeanine! Helemaal blij mee... Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie gevulde pakketjes zeg, geniet ervan!
    en ik ben benieuwd of je het in een creatie gaat gebruiken :)

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat ook jou pakketjes binnen zijn,
    er word greetig gebruik gemaakt van jou mooie handgeschepte papier( die ik van jou ontving)
    door mijn dochters,zij hebben in groep 3 eens zelf papier geschept, ze herkenden het
    toen ze de jouwe zagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne pakketjes...heerlijk om uit te pakken lijkt me!! Soms heb je inderdaad van die dingen die té leuk zijn om te gebruiken...zoals jouw boekje van handgeschept papier bv., het staat hier binnen 'oog'bereik, ik zie het iedere dag, maar ik durf er gewoon niets in te schrijven, daar vind ik het veel te mooi voor...hahaha
    Leuk je gaat weer 'scheppen'!! Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn mooie pakketjes! Ik denk dat jij daar weer heel mooie dingen van zult gaan maken.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine