donderdag 27 april 2017

Zevende petit fourtje 2017: Citroen meringuée taartje

Oei, oei, wat loop ik achter met de fourtjes... Ze zijn nochtans zo leuk om te maken, maar de tijd ontbreekt soms...

Morgen komt nr 9 eraan, en hier toon ik pas mijn zevende, het citroen meringuée taartje




Het is wel een heel mooike. De schaal komt beetje bij beetje vol. 




Mijn volgende is ook af. Maar ik vind de kraaltjes niet bij Action. Al 2 winkels gedaan. De goede kleur is niet te vinden. Morgen probeer ik het nog eens. Als het dan niet lukt, zal ik het met iets anders moeten afwerken.

Morgen komt nr 9 eraan. We kregen vandaag al een foto te zien bij Grietje. Een mooi verjaardagstaartje voor koningsdag in Nederland. 

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Jeanine ...wat zijn ze leuk de taartjes
    Ik wou ze ook graag maken ,maar nog niet van gekomen ..
    Dus jij loopt niet achter hoor ...
    Heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie zoete verzameling ...
    Fijne vrijdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze toch leuk! Deze moet ik nog afmaken, jouw versie ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine