zondag 11 augustus 2013

Figuurtjes van vilt en een mooi kaartje

Ik had een kaart voor mijn "mooie handgemaakte kaarten verzameling" gekregen van iemand die van uiltjes houd. Omdat deze dame (Haakjuffie) zelf haakt was een gehaakt uiltje geen optie. Daarom heb ik er eentje uit vilt gemaakt. 



Het uiltje is ondertussen toegekomen. Jullie kunnen hier het verslagje lezen op haar blog. 




Die fuguurtjes maken uit vilt beviel mij eigenlijk wel. Daarom heb ik er nog een paar gemaakt. 

























Het is eigenlijk best nog veel werk om de deeltjes mooi aan elkaar vast te naaien. De kleine accentjes heb ik met de viltnaald aangebracht.
Het was een leuk tussendoortje. Er volgen er zeker nog meer.

En ik heb weer een hele leuke kaart gekregen van iemand. Zo maar, omdat ik haar hielp met een haakpatroon. 




Weer iets helemaal anders dan alle kaarten die ik al heb. Ondertussen weten jullie zeker al dat ik van kleurtjes hou. Deze kaart is dus helemaal mijn smaak. Bedankt Sjanie voor deze mooie kaart!


7 opmerkingen:

  1. Ja, je uiltje hangt te pronken hier hoor ♡
    Nogmaals veel dank!
    Wat een mooie kaart ontving jij, leuk..
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. En een gezellig kaartje krijgen is natuurlijk helemaal niet verkeerd.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je sleutelhangertjes in vilt zijn leuk en prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. enorme leuke figuurtjes heb je gemaakt zeg ♥
    en wat een lieve post

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vilt diertjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart, met lieve post! En vooral ook de viltfiguurtjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sleutelhangers heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine