woensdag 16 april 2014

Geschenkjes en verjaardagskaarten

De laatste tijd heb ik mijn blogje een beetje verwaarloosd. 

Het kwam er maar niet van doordat ik alsmaar dekentjes aan het haken ben voor ons handwerkclubje. 

Maar nu begin ik het toch echt te missen. Dus ik beloof van weer vaker een berichtje te plaatsen en langs te komen om te lezen en hier en daar een lieve opmerking achter te laten.

Dit girafje haakte ik voor een blogmaatje die er zeer graag eentje wou. 



Als extra geschenkje stak ik nog een lief klein draakje in haar pakje. Dit toonde ik hier al in een drakenberichtje.











Ze was er heel blij meer en zette het ook op haar blogAls bedankje kreeg ik deze prachtige kaart voor mijn verjaardag.





En dit is geen gewone kaart hoor. Zo fijn borduurwerk, en de kaart is twee keer zo groot als normaal. Bedankt Duimelijntje. Ik hoefde echt niets terug, maar ben toch heel blij met deze kaart. Ik vond ze al zo mooi toen ze op jouw blog verscheen, en nu zit ze in mijn verzameling. 

Ook deze mooie handgemaakte kaarten kreeg ik nog voor mijn verjaardag.















De blauwe liet ik hier al zien.

Laatst kreeg ik een mooie encaustic kaart toegestuurd voor mijn verzameling. Bedankt Mariette. Morgen breng ik een leuke verrassing voor jou naar de post.




8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog. Wat een leuke giraf heb je gemaakt en zulke mooie kaarten gekregen, erg leuk genieten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuke giraffe heb je gemaakt en dat draakje... helemaal lief zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtige kaarten heb je ontvangen. Ik vind je gehaakte draakje zo lief. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoesje..het girafje en idd een mooie kaart kreeg je als bedankje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, al die kaarten! Proficiat! En ook weer zo'n leuke giraffe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke giraffe en wat een mooie kaarten..nog proficiat ..
    een fijn Paasweekend !!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog bedankt voor het leuke pakje.
    Fijn dat de kaart in de smaak gevallen is.
    Leuke kaarten heb je nog gekregen, goed voor de verzameling, jarig zijn ;-)
    Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine