zondag 23 april 2017

Paasbloemstuk

Pasen is al een weekje voorbij. Maar ik wil jullie toch nog mijn Paasbloemstuk laten zien.



Ik had de laatste twee weken zeer weinig tijd. Daardoor kwam het er nog niet van om het hier te tonen. 











Het staat hier nog altijd. Ik heb het laten indrogen. Maar denk toch dat ik het een van de komende dagen ga opruimen. 

Ik heb er wel van genoten. De tulpen en de rozen hadden echt een heel mooie kleur. 
















En zelfs de achterkant was mooi om naar te kijken.



Ik wens iedereen een aangename nieuwe werkweek! 

Hou mijn blog in de gaten, want ik sta een petit fourtje achter... Ik moet mijn achterstand vlug inhalen....

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Jeaninie ...
    Fijne maandag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bloemstukje. Jammer dat het snel verwelkt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend bloemstuk. Gisteren vierden we Koningsdag en was heel Nederland oranje gekleurd. Daar had je stuk schitterend gepast.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine