vrijdag 19 mei 2017

Tiende petit fourtje 2017: Mini Pavlova met hazelnoot crème en donkere chocolade ganache

Oei, oei, ik loop weer achter... Maar ben aan het inhalen. Ik heb er twee af. Dus eerstdaags komt het volgende hier al te staan.

Mijn wit katoen was op. Geen tijd om er nieuwe te gaan halen.... Maar kijk nu is het tiende fourtje af!




En wat voor eentje? Ik vind dit een heel chique fourtje met die gouden kraaltjes. 

Was beetje zoeken om de gespoten ganache mooi te krijgen zoals op het voorbeeld. Maar is mij toch gelukt. 




De schaal begint goed te vullen. Maar ik hoop echt dat Grietje er voorlopig nog niet mee stopt. Zo leuk om te doen. Voor mij mogen er zeker nog tien bijkomen. En meer ook!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine