dinsdag 9 mei 2017

Frambloosje

Vorig jaar haakte ik 5 Frambloosjes. Het patroontje is van Angel's Creations Crochet en kan je hier gratis downloaden.

Het werden tashangers die moesten dienen als mascotte en geluksbrengertjes in het tennisteam van mijn dochter. 


























Ze zijn geen kampioen geworden, maar ze hebben toch mooie uitslagen behaald. 


Dit jaar is er 1 dame vervangen. Dus was er een nieuw Frambloosje nodig. Ze hangen weer te bengelen aan de tennistassen.





















Ook de nieuwe dame vindt het een tof popje. Hopelijk spelen ze dit jaar wel kampioen met hun ploegje. 

Door er nu nog eentje bij te maken wist ik weer dat er toch wel wat prutswerk aan te pas kwam. Maar eigenlijk zijn ze leuk om te maken. En het resultaat is echt de moeite waard.

Dankzij het nieuwe popje laat ik ze nu ook hier zien, want vorig jaar heb ik echt niet veel blogjes geschreven. Gelukkig heb ik nu weer volop de smaak van het bloggen te pakken. 

6 opmerkingen:

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine