donderdag 1 juni 2017

Veel moois!

Vorige week kreeg ik een heel mooi pakje toegestuurd.




Mooi he. Ik kreeg deze hele mooie "flip flops" (zo noemt zij ze) Van Valerie. Ik deed mee aan haar Give-away. 3 dames wonnen een paar. En ik was bij de gelukkigen.We mochten zelfs onze schoenmaat en de gewenste kleur van katoen opgeven.


Ik deed mee omdat ik ze ZO mooi vond en was dan ook heel blij toen ik las dat ik bij de gelukkige winnaars was.




Ze zijn echt heel mooi gehaakt. Bedankt Valerie. En op het onverwachts krijg jij zeker weten een pakje terug. Maar nog effe geduld, want de zomer is altijd druk hier met het vrijwilligerswerk dat ik doe in onze tennisclub.

Voor wie ze zelf wil maken: hier vind je de beschrijving op de blog Atelier Valerie.


Een paar weken geleden kreeg ik deze mooie kaart toegestuurd van Mieke




En dat was een totale verassing!!!! Doordat we in het verleden al dingetjes uitwisselden en met kerst elkaar een kaart sturen wist ze mijn adres. Nu en dan reageren we ook op elkaars blog. Soms wat meer, soms wat minder... zo gaat dat in blogland. Hier zien jullie al de kaarten die Mieke verstuurde. Hartelijk bedankt Mieke! Ze zit al tussen de andere in mijn mooie kaarten verzameling. 

In april was ik jarig. Tussen al de kaarten die ik kreeg zaten deze 2 mooie zelfgemaakte. 



De kaart links is van een dame uit ons haakclubje. En de kaart rechts is van Duimelijntje. Een blogvriendinnetje, waarvan het alweer veeeeel te lang geleden is dat we elkaar zagen....

Nogmaals dank allemaal voor al dat moois!!! 

Veel zonnige groetjes,
Jeanine

4 opmerkingen:

  1. Jeanine ... eigenlijk heb je wel gelijk ...
    Ik vind ze ook mooi hihihi ...
    Veel plezier ermee aan de voeten ...
    Een hartverwarmend gebaar van Mieke ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg mooi, de kleur is ook zo zomers. Veel plezier van de mooie slippers.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk. Het is veel te lang geleden dat we elkaar zagen ;-) Moeten we eens iets aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik won ze ook, in het blauw dan. En draag ze hier dagelijks.

    Fijn weekend, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine