donderdag 8 juni 2017

Veertiende petit fourtje 2017: Schwarzwalder kirch petit four

Het veertiende en voorlaatste petit fourtje vind ik een van de mooiste die we al maakten. Misschien wordt het laatste morgen NOG mooier????

Ben blij dat ik helemaal op schema zit nu en klaar ben om morgen het laatste petit fourtje te haken. 

Die Schwarzwalder kirch, daar zou je toch zo in bijten....



Ben echt benieuwt voor morgen. Spijtig dat we de kleurtjes nog niet kennen, anders lagen ze vast al klaar... 




De schaal is nu al heel mooi. Hopelijk worden het morgen weer nieuwe kleurtjes??? Ik kijk er echt naar uit Grietje!


3 opmerkingen:

  1. Mooi toch allemaal tezamen ...
    Ik ga ze later wel eens haken ...
    De vorige editie zit opgeborgen ...
    Geniet van een fijne vrijdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke schaal! Om in te bijten. Iets beter in calorieën dan echte petit fours.

    P.S.: hoe blijft het steeltje van de kers zo mooi omhoog staan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, dat vroeg ik mij dus ook af... Maar geloof mij, het blijft vanzelf zo mooi rechtop staan. Enkel zo een klein stukje omplooien ;-)

      Verwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine