vrijdag 22 februari 2013

Hobbybeurs Antwerpen

Gisteren een dagje naar Antwerpen. Het was nog een eindje stappen van de wagen naar de beurs, met de koude wind in het gezicht. 

De beurs zelf was gewoontjes. Niets nieuws gezien. De servetten zijn nog altijd niet helemaal verdwenen. Kaartjes en 3D zijn er nog altijd met hopen. Parels en kettingen in overvloed. Maar ik was dus voornamelijk gegaan om mijn stempelcollectie wat uit te breiden. En dat is mij aardig gelukt. 










Ik ben nog niet zo heel lang geleden met stempelen begonnen en heb er eigenlijk nog niet zoveel. Ik ben dus niet op zoek naar de laatste nieuwe stempels, maar leuke stempels. Ik wilde vooral wat tekststempels in het Nederlands en heb er aardig wat gevonden.

Ook met deze achtergrondstempeltjes heb ik plannen... En een potje WOW! embossingpowder. Ik wil nu zelf wel eens uitproberen hoe wow deze wel is... Maar eigenlijk had ik een potje witte embossingpoeder wel eens nodig. Zal wel heel anders zijn dan de transparante...




Dit haakboekje stond ook nog op mijn verlanglijstje. Het boekje van de boerderijdieren heb ik er niet gevonden.  


En bedeltjes om tashangertjes mee te maken heb ik erg moeten naar zoeken, maar ik heb er toch wat leuke gevonden. Zelfs twee doosjes leuke pailletten gescoord. Zal ook wel eens van pas komen...

En deze leuke vlinder kreeg ik van een verkoper die een apparaatje promote om een soort splitpennetjes mee aan te brengen.



Ook veel liefs van mij aan iedereen. Geniet vollop van al jullie hobby en knutselwerkjes tijdens het weekend, want het zal weer veel te koud zijn om buiten te komen...

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig is je missie aardig geslaagd...jij kunt je lol in ieder geval op van het week-end!! Veel plezier:-)) en ook veel liefs van mij voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je bent aardig geslaagd hoor!

    Ik wens je er heel veel plezier mee, en we zullen vast de resultaten eens zien.

    Fijn weekend.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Jeanine, dat begint al aardig chinees te klinken: een potje WOW....???? Maar je zult het hier vast wel laten zien, zodat zelfs ik het begrijp :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Mieke,

      WOW! is het merk van het potje poeder denk ik. Het potje staat op de foto. Maar als ik er iets mee maak, dan laat ik het zeker zien.

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  4. Fijn dat je ondanks de koude wind toch een mooie buit hebt gemaakt. Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken! Veel plezier en prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch weer heel bruikbare dingen heb je gescoord! Wij zien natuurlijk de resultaten straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat ik in Kortrijk ook een en ander op de kop kan tikken.
    Jouw aankopen zien er alvast aanlokkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jeanine,

    Ik weet zelf niet goed wat je met die stempels moet doen, maar je zal er allicht weer mooie creaties mee maken...
    De andere 2 haakboekjes heb ik net besteld bij eci.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel mooie spulletjes heb je gevonden.
    Ik ben alvast benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine