maandag 13 januari 2014

Vervolg van mijn pakjes verhaal

Al een hele poos geleden maakte ik een afspraak met Miekemoeche. We zouden ruilen. Zij houd van papier en kleine boekjes en ik van leuke kleine tasjes. Net voor Kerst kwam dit mooie pakje toe. 











Er zat veel meer dan een ritstasje in. Een mooi bijhorend zakdoekhoesje, een leuk kerstkaartje en nog een kaart voor mijn verzameling. 






















Hier nog een hele mooie foto van de tasjes die op Miekemoeche haar blog staat. Jullie kunnen bij haar ook het hele verhaal lezen. 



Wat was ik blij dat ik haar pakje afgewacht had om iets te sturen. Het beloofde kleine boekje was echt te weinig tegenover zo mooie spulletjes. Door de drukke feestdagen heeft ze een beetje moeten wachten, maar het pakje is ondertussen toegekomen. 



Ik maakte voor haar een boekje uit handgeschepte A5 velletjes. Dit is dubbel zo groot dan de boekjes die ik anders maak. 
Omdat ik maar een half vel nodig had van een vroeger gebatikt papiertje, maakte ik twee boekjes. Zo heb ik er ook nog eentje voor mijzelf.



En ik stak ook twee andere kleine boekjes in het pakje en een kerstkaart. Hier nog een foto van haar blog, want ik maakte er geen foto van.



We zijn allebei dik tevreden met onze zeer geslaagde ruil!


Na de sneeuwman, zijn nu ook de andere pakjes van mijn Give-Away allemaal goed toegekomen. Trui en Marion schreven er een mooi berichtje over. 












En ook mijn volgend berichtje zal nog over pakjes gaan....

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook eens een pakje mogen ontvangen van Miekemoeche, ze maakt echt prachtige dingen. Jouw boekjes ook heel mooi. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pakketjes zijn er over en weer gegaan! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat je tevreden bent! Allebei een goede ruil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maakte je er een tof berichtje van Jeanine! Bedankt! PAKJES MAKEN EN GEVEN IS FIJN, pakjes krijgen is pure VERWENNERIJ!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je mooi verwoord. Maar het is de waarheid. Ik blijf het leuk vinden, dat ruilen!

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
    2. fijn dat alle pakjes zijn aan gekomen ...
      en wat een leuke ruil....veel plezier er mee
      groetjes

      Verwijderen
  5. Je boft met de mooie spullen die je kreeg, maar je zond ook hele mooie dingen terug. Je boeken zijn, als altijd, weer prachtig! Heel mooi papier op de voor- en achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine