donderdag 28 maart 2013

De gewonnen Give-Away is toegekomen

Ik had in mijn vorig berichtje al verklapt dat ik een give-away gewonnen had. Maar wat voor één... Een supertof, heel mooi beertje. Vandaag belde de postbode aan. Ik wist direct dat mijn beertje er aan kwam...












Ik won dit beertje bij Lia van Mijn hobby blog. We zijn al een hele tijd elkaars volgers. Lia maakt vanalles en nog wat. Heel veel mooie spulletjes om de kamers van haar dochtertjes mee op te fleuren. Maar ze kan dus ook hele mooie beertjes maken!

Het beertje zit op een mooi kussentje van vilt, en het heeft ook een klavertje vier bij zich. 

Je kan het klavertje aan het beertje geven of op het kussentje leggen.
Je kan het beertje op of naast het kussentje zetten.
Je kan het beertje doen zitten of het doen stappen.

Je kan er eigenlijk alles mee doen, want de armen, benen en het hoofdje kunnen in alle richtingen bewegen

Echt heel professioneel gemaakt hoor. Het beertje is ongeveer 10 cm hoog. Dus kunnen jullie je voorstellen hoe fijn Lia werkt... Kijk eens naar dat lieve snoetje... En de pootjes...


Dit is echt een heel mooi cadeau om te winnen! Ik ben er heeeeeeel erg blij mee. Bedankt Lia!

En mijn volger-teller staat bijna op 150... Er komt binnenkort dus ook hier weer een give-away aan. 

En nu ga ik nog wat buxus steken in het bloemstukje dat ik deze avond ging maken, want ik vind dat er nog wat kale plekjes zijn en dat kan niet. Binnen een paar dagen laat ik het bloemstuk wel zien. Nog voor Pasen natuurlijk, want het is een Paasstuk.

Tot dan,
Jeanine

11 opmerkingen:

  1. feliesssss ja jij had dat gave beertje gewonnen het is me toch een lief droppie om te zien ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat de postbode hier niet zou aanbellen; die propt dat gewoon in de brievenbus. Jouw beertje heeft die extra aandacht verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Jeanine, die is echt wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een schatje, hij kijkt zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje, dat is zeker leuk om te winnen!! Heel veel plezier met je nieuwe vriendje:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig beertje!
    Veel plezier er van!

    Fijne dagen.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is echt schattig!
    Hij vindt bij jouw wel een passend plaatsje tussen al je mooie zelfgemaakte spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die is zo lief, wat leuk dat je dat hebt gewonnen.

    groetjes sannie
    ps: wens je ook een fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's inderdaad een schattig beertje, dat iemand dat zo zelf kan maken, wauw!
    Hele fijne Paasdagen gewenst.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief beertje. Dat is inderdaad geweldig om zoiets te winnen! Veel plezier ermee.
    Fijne Paasdagen en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn om het beertje op jouw blog terug te zien. Hoop dat hij vaak een lach op je gezicht kan toveren :-) .

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine